2015年4月2日 星期四

熄燈跑西九 星夜下的6公里


3月28日WWF舉行地球一小時熄燈行動,今年更首次同時舉行Run for Change慈善跑,在全港熄燈後於西九龍跑6公里,身體力行支持環保!今次有幸與 WeShare一珪跑手齊齊參與,感受星夜下由維港靚景伴跑的非一般感受~
旅行‧最重要的小事Blog︰https://vv-chezmoi.blogspot.com
旅行‧最重要的小事Facebook page︰https://www.facebook.com/viviy.travel


Source: WWF
今次 Run for Change 比賽只要路線是圍繞西九跑三個圈約6公里,一向都在家附近公園跑的我也首次出戰西九,因為平日工作太忙而缺乏練習,希望成績不要太失禮吧~

睇返WWF網頁資料,「地球一小時」熄燈活動由2007年開始,早期只係一個在澳洲悉尼舉行的城市性活動,在指定時間內將屋企或者office中不必的燈熄掉,支持減炭節能;後來慢慢演變成一個全球性的活動。今年的「跑出未來」Run for Change 更是第一次舉行,熄燈後來跑步既環保又可以鍛鍊身體,簡直係一舉兩得。

起跑前當然要同一班 WeShare 戰友齊齊在起點前影返張相!
起跑前的維港,可以見到世界聞名的璀璨夜景。

Source:WeShare
熄燈後由港島望返尖沙咀,明顯見到文化中心的燈光已變暗,別有一番感覺。


準備起跑,由於起點賽道比較窄,大量參加者迫埋一齊,同時聽唔到有咩指示,大家都係等緊開跑一刻!開跑後其實有些微的混亂,由於賽道窄,人又多,比渣馬的10k更為擠塞,唔少跑手都號出賽道外的草地上,其實都有一定危險性,可能下年再舉行的時間大會可以究竟分批出發較好。


 6公里話多唔多話少唔少,大會都在中途安排咗個水站俾參加者補給,亦都會叫大家飲完後盡量回收手杯,貫徹環保的大原則!活動當晚天氣唔錯,有涼風送爽之餘亦可以見到月光同星星,熄燈後就更加明顯。

完成6公里衝線後當然要與一眾WeShare Runners留影!睇到我塊面跑到變關公,就知冇hea跑啦!


大家估吓我同Megan扮緊咩?


地球一小時雖然只係一年一度的活動,但隨時熄燈,節能減炭的生活模式才是整個活動背後的意義。凡事由小做起,例如平時我地係公司做完野順手熄電腦、熄mon;出街時自備水樽、減少買樽裝水;減少無謂的shopping,買衫前三思家中有否類似衣物等等……都可以為地球減少多餘的垃圾!甚至放假時多去郊外行山、野餐,唔一定要搭飛機去外國旅行,喺香港都可以進行低碳小旅行!


活動後仲收到WWF的超萌熊貓小禮物,超可愛!

更多有關WWF及地球一小時︰

旅行‧最重要的小事Blog︰https://vv-chezmoi.blogspot.com
旅行‧最重要的小事Facebook page︰https://www.facebook.com/viviy.travel

沒有留言:

張貼留言